آموزش ساخت کس مصنوعی

اول 2 تا كیسه فریزر آماده می كنین.بعد دقیقا عین هم میذارید رو هم.از طرفی كه بستس (همه می دونین كیسه دو تا سر داره یكی كه بازه و توش چیزامونو می ریزیم و یه سر كه میشه ته كیسه فریزر.منظور ته كیسس )دو گوشه كیسه هارو به هم می بندین.

بعد توی كیسه ها رو تا نصفه از آب نیمه گرم یا همون ولرم پر می كنید…..

حالا سر هر كیسه ببندید و سر این 2 تا كیسه بسته شده رو هم به هم ببندید.

كیرتونو با یه كرم خیلی چرب كننده یا روغن آغشته كنید…

2 تا كیسه بهم گره زده شده رو بگیرید تو دستتون و از اون سوراخی كه از گره اول ایجاد شده كیرتونو بكنید تو.

آره شما دارید كس می كنید……

اونایی كه تجربه كس كردن دارن داغیو نرمیشو حس می كنند….

امتخان كنید بعد بگید دوس داشتید یا نه؟؟؟

 

 

 

 

01

مرحله یک

کس مصنوعی

مرحله دو

ساختن کس مصنوعی

Tagged with: , , , ,
نوشته شده در کس مصنوعی, آموزش سکس
110 comments on “آموزش ساخت کس مصنوعی
  1. مبتکر می‌گه:

    پلاستیکها رو دو لایه و حتی چند لایه بکنید برای اطمینان از پاره نشدن

  2. مبتکر می‌گه:

    برای تنگتر شدن گره ها رو به هم نزدیکتر بزنید و اب بیشتری بریزید

  3. آریا می‌گه:

    با سلام
    من معمولا برا فحش دادن به نویسنده ی این جور مطالب و خندیدن به نوشته هاشون تو این جور سایت ها میام
    ولی خدایی این یکی رو دیگه جایی ندیده بودم…

    پسر…
    عجب ابتکاری
    عجب فکری
    عجب هنری

    دمت گرم
    برو خوش باش نمره بيسته…🙂

  4. ممد می‌گه:

    ای بابا من هنوز آبم نیومده بود که این دستاورد جالب شما آبش اومدو کل هیکلو میز کامپیوترو مانیتورو خیس کرد

  5. mm می‌گه:

    اه اه اه… اصلا حال نداد. خدایی چجوری حال میکنین شما ها؟؟؟؟
    دوتا پلاستیک فریزر که حروم کردم هیچی… آبی که داخلشون ریختم هیچی… زحمــــــــــــتی که کشیدم هیچی… حیف آبم که هدر رفت

  6. Amir می‌گه:

    آقا اجرت با بانو الکسیس…

  7. soheyl می‌گه:

    هنر نزد ایرانیان است و بس

  8. mo14 می‌گه:

    مرسی داداش حرف نداره مارا از روش های جدید اگاه کن

  9. آخرت می‌گه:

    سلام جهت تکمیل کار اگه تنگ دوست دارید وقت گره زدن سوراخ رو تنگ بگیرید اگه سفت دوست دارید از قسمت بالا به جایی مثل شیر حمام آویزان کنید وبعد بچرخانید دور خودش تا سفت شود

  10. آخرت می‌گه:

    ساخت انواع کیر مصنوعی 1. کیر میوه ای یه میوه مثل خیار موز هویج کدو بادمجان …. کاندوم سرش بکش میشه کیر مصنوعی 2. کیر مصنوعی : لوله آزمایشگاهی باقطر دلخواه تهییه کنید وبعد داخلش رو با چسب آکواریوم پرکنید چند روزی بزارید بمونه تا کاملا خشک بشه بعد شیشه رو بشکنید وبا احتیاط کامل تمام قسمت های شیشه رو از کیر مصنوعی جدا کنید حالا کیر امادس وخودت رو به گاییدن بده

  11. ارمین می‌گه:

    کیرم نمیره توش خخخخخخخخخخخ خیلی کیرم گندس واسه کیر گنده ها هم کس مصنوعی بسازید ماها قشر مظلوم جامعه هستیم

  12. ارتش تک نفره می‌گه:

    سلام دوستان
    هر کسی کیر مصنوعی میخواد من میتونم واسش تهیه کنم ایمیل بدیید

  13. گیج می‌گه:

    چند سال بود اینقدر نخندیده بودم .دمتون گرم کیسه تون نرم آبتون ولرم

  14. ممل آمریکایی می‌گه:

    دیدگاه‌تان را اینجا وارد نمایید..یه بنده خدایی رفته بود حموم فرو کرده بود سوراخ حموم وقتی راست کرده بود کلش بیرون نمیومد گریخته بود کیرش مجروح شد . یه بابایی میگفت با جارو برقی هم عالمی داره که دختر چهارده ساله نداره . آمپر جارو برقی رو ببر دوازده هزار بعد اون دسته کیر خر رو بردار کیر خر خودت رو بکن توش عقب جلو هم نیازی نیست همه کاره هست لاکردار کمر رو از وسط تا میکنه . یبار هم یه یارویی خیار چنبل رو توش رو خالی کرده بود توشو خورد بعد کیرشو فرو کرد داشت ور میرفت آبش اومد فکر کنم اونم خورد . کیر نگو آتیش بگو بلا بگو . در جوانی تا توانی جق بزن . دست راستت خسته شد با چپ بزن . . کسخل وقتی تو حموم مشمبا رو گره بزنی خیسه بعد صابون بزن لاکردار عین پارک آبی سر میخوره . ولی خودمونیم خار جق رو گاییدین همتون

  15. به تو چه می‌گه:

    فقط میگم به شما اونایی که می خواین سکس یا خودارضایی رو تجربه کنین این کارو نکنین چون عوارض خیلی بدی داره خوشحالی رو از بین میبره یعنی افسرده میشی بعد الکیه باور نکنین حس خوبی داره حس اون خیلی بده البته برای اولین بار بعد از خدا هم دور میشین این یکی از مهم ترین عوارض هست حتی شاید از سکس بترسید و دیگه نخواین این کار رو انجام بدین این باعث مشکلات در رابطه با زن خود در حال یا آینده میشه

  16. حمید می‌گه:

    ساخت کوس مصنوعی گرم

    1- یک عدد بادکنک از جنس خوب انتخاب کنید و آنرا پر از آب گرم کنید.

    2- بادکنک پر از اب گرم را دور خودش بپیچید تا به شکل لوله در آید. سپس یک بالش یا دوشکچه را دور بادکنک آب گرم بپیچید. میتوانید برای تند کردن از کمربند یا طناب استفاده کنید.

    3- کوس نرم و گرم دختر جعلی شما تقریبا آماده است. آنرا روی کاناپه یا تخت خواب قراردهید و کیر خود را درون کوس گرم فرو کنید. میتوانید در صورت نیاز از مواد لغزنده و روان کننده استفاده نمایید. راستی اگر میخواهید آب خود را داخل آن بریزید ته آن یک نایلون فریزر قرار دهید تا ابتان درون آن بریزد. بسازید، استفاده کنید و تجربه آنرا برایمان تعریف کنید.

    راستی در پست بعدی نوبت آموزش وسیله ای برا خانمها است آموزش ساخت کیر مصنوعی شاید باشد شما چه نظری دارید؟! می بینم که آب دهن گی ها هم راه افتاده.

  17. ای بابا می‌گه:

    من یه کس واقعی گیر اوردم الان دوساله دارم بهش التماس میکنم اما هنوز نداده بکنم توش.

    بدبختیما!!!!!

  18. seaso می‌گه:

    دوستان من به تازگی راه حلی پیدا کردم که خیلی بهتره و 99% شبیه کوس مصنوعی هستش و خیلی هم حال کردم باهاش ازش هم سیر نمیشم کلا شکل کوسه لامسب هر کسی می خواست بدونه چه جوری درست میشه یه پیام به ایمیلم بده تا بهش بگم ، در ضمن هزینه زیادی هم واسه درست کردنش لازم نیست
    seaso@chmail.ir

  19. bambooo می‌گه:

    ترکیدم از خنده……………………….این کسخلام ک فاز روش ان فکری برداشتن احنمالا ابشون اومده در دوره پشیمونی ب سر میبرن…هاهاهاهاهاها عالی بود

  20. حجت می‌گه:

    پسری هستم 17 ساله هردختری تو مشهد خواست سکس داشته باشه با کسی من هستم و به ایمیلم مشخصاتش و آدرسش رو بفرسته hojjat_gholami@yahoo.com

  21. jaghie tanha :D می‌گه:

    وااااااااااااااای خدا دلم
    وقتی نعشه بودم هم اینقدر نخندیده بودم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    راستی دوستانی که میگن کیسه تحمل نداره از کیسه ی دسته دار استفاده کنن مقاومتش در مقابل تلمبه بیشتره :)))))))))

  22. محمد می‌گه:

    آقا این دخترهایی که میان میگن کیر مصنوعی هم یاد بدین بابا بادنجون هست دیگه برید یکی خوب شو از سر زمین ها بخرید خخخ

  23. بهزاد می‌گه:

    هندوانه هم خوب میچسبه

  24. joker می‌گه:

    خدا اصلاحتون کنه غش کردم از خنده مخصووصا به اون بد بخایی که کیسه تو خونه پاره شده :):):):):):):):)

پاسخی بگذارید

تجاوز سربازان آمریکایی به زنان عراقی

کلیک نمایید تا این وب‌گاه را دنبال کرده و آگاه‌سازی‌هایی در مورد نوشته‌های تازه از راه ایمیل دریافت کنید.

به 184 مشترک دیگر بپیوندید

stats for wordpress
