عکس کس مصنوعی

در جواب دوستانی که سوال میکنن از کجا کس مصنوعی بخریم باید عرض کنم فروشگاه های لوازم جنسی این  چیزا رو میفروشن .باید برید تو سایتشون محصول رو سفارش بدید و اونها تو بسته بندی که مشخص نباشه براتون میفرستن در خونه و شما پول رو میدید به مامور پست.هم کس مصنوعی میفروشن  هم کیر مصنوعی. قیمتش حدود 30 هزار تومن. یه مدلش هم هست که بدن کامله و با صاحبش حرف میزنه با داشتن این دیگه نیازی به ازدواج نیست. اگه خواستید بگید تا عکس و توضیحات اون رو براتون بزارم

برای اینکه یه امار از کسایی که این محصولات رو میخوان داشته باشیم ، کسانی که این محصولات رو میخوان ادرس ایمیلشو تو قسمت نظرات بزارن و بگن چه محصولی میخوان  کس مصنوعی -کیر مصنوعی -کون مصنوعی. ادرس ایمیل منتشر نمیشه.

سایت ایرانی معتبر  و فعالی  پیدا نکردم که کس مصنوعی بفروشه. براتون ادرس چند سایت خارجی فروش کس مصنوعی رو میزارم .نمیخواستم ادرس سایت های خارجی رو بزارم ولی چون دوستان اصرار میکنن فعلا اینها رو میزارم تا ببینم کسی سایت ایرانی پیدا میکنه یانه. هرکس خرید بگه راضی بوده یا نه

 

سایت اول  سایت معتبریه محصولات فلاش لایت میفروشه که امریکاییه و کیفیت عالی داره .فقط از امکان ارسال مطمئن بشید

سایت دوم  قیمت 20 دلار

سایت سوم

سایت چهارم

سایت پنجم

یه پیج ایرانی تو فیس بوک

دوستانی که نظر میدن لطفا بگید چندسالتونه و مجردید یا متاهل

قیمت این محصول: 29 تومن

[Image]

kir masnuihttp://www.ua.all.biz/img/ua/catalog/1913419.jpeg

کیر مصنوعی

http://www.ua.all.biz/img/ua/catalog/2048758.jpeg

http://i.imgur.com/ohFht9o.jpg

کس مصنوعی

بجز اینها یه سری وسیله دیگه هم هست مثل:

http://www.youradulttoystore.com/prodimages/MC/WS95000.JPG

http://www.youradulttoystore.com/prodimages/PD2185-00.jpg

http://www.youradulttoystore.com/prodimages/PD/2156-23thmb.jpg

Tagged with: , , , ,
نوشته شده در Uncategorized
59 comments on “عکس کس مصنوعی
  1. arash می‌گه:

    از دست این موجود 2 پا

  2. ehsanzohrabi68 می‌گه:

    این محصولات رو از کجا میشه بخرم؟

  3. boy dvile می‌گه:

    میشه اسم یک سایت رو واسم نام ببرید ؟

  4. رضا می‌گه:

    سلام
    میشه اگه سایتی پیدا کردین به منم بگید

  5. omiddark می‌گه:

    سلام اگه میشه برا من ایمیل کنید

  6. بهروز می‌گه:

    لینک شفارش محصول

  7. erfan007 می‌گه:

    خودت خریدی؟

  8. محمد می‌گه:

    1 سایت برای خرید معرفی کنید چون هر سایتی که میریم کار نمیکنه!

    • داریوش می‌گه:

      سایت هایی که دیدم غیر فعال بودن اگه کسی سایت فعالی پیدا کرد اعلام کنه.توفیس بوک هم سرچ کنید شاید نتیجه بده

  9. ahmad می‌گه:

    سلام…..www.ahmadeid1362@hotmail.com…….کس مصنوعی می خوام
    http://www.ahmadeid1362@yahoo.com

  10. ahmad می‌گه:

    سلام..الان که دوباره اومدم دیدم نظرم نیست یانیومده..درهرصورت دوباره می فرستم
    من می خوام کس مصنوعی….www.ahmadeid1362@hotmail.com

  11. امیر می‌گه:

    ازاینجانمیشه خرید؟

  12. ebiram می‌گه:

    کس و کون مصنوعی میخوام
    ebi.ninja123@yahoo.com

  13. amirpasha می‌گه:

    salam , man kire masnooie band dar mikham , pesarram mojaraddam hastam vase yki az doostan mikham , mamnoon misham age komakam konid

  14. omid می‌گه:

    با سلام
    من هپمیخواستم از این محصولات بخرم. ممنون میشم کمکم کنید.
    omidyass749@yahoo.com

  15. mohammad می‌گه:

    سلام اگه میشه بگین از قیمت یک کاملش که همه چی داره چنده

  16. amir می‌گه:

    سلام من یه دونه کس مصنوعی FLASH LIGHT لازم دارم اگه کسی بتونه راهنماییم کنه ممنون میشم

  17. amir می‌گه:

    اگه سایت فروش ایرانی Flash light رو کسی پیدا کرد برام میل کنه vo0rojak@ymail.com

  18. آرش می‌گه:

    من دنبال کس مصنوعی هستم کمکم کنید

  19. سینا می‌گه:

    سلام اگه میشه بگید چجور کس مصنوعی بخرم آدرس سایتی چیزی فروشنده های که بشه کس مصنوعی خرید بهم بدبد ممنون میشم دادا darband@sabamail.com

  20. farhad می‌گه:

    salam khobi age hast vaghan manam mekham

  21. ahmad می‌گه:

    سلام.من ی کوس مصنوعی میخام.برام ایمیل کنیدوممنون

  22. ali می‌گه:

    کس و کون مصنوعی

  23. ali می‌گه:

    کس و کون مصنوعی سریع

  24. ندا می‌گه:

    سلام من ندا هستم کیر مصنوعی میخوام چند تا چیزه دیگه هم لازم دارم فقط سایته خریدشو پیدا نمیکنم
    زن مجرد 24 تبریز

  25. mohammad می‌گه:

    سلام.من بچه جنوبم رو لنج کار می کنم اگه کسی نزدیک به هرمزگان هست.بگه تا براش بیارم آخه تو دبی فراوونه
    comando_m_a_f_i_a@yahoo.com

  26. M می‌گه:

    جالبه

  27. Cris3exy می‌گه:

    سلام من چندتا سایت پیدا کردم ولی غیر فعالن یا مال سالایه قبل بودن اگه کسی سایت جدیدی دید اینجا بزاره یا بفرسته به این ایمیل Cris3exy@yahoo.com من 25ساله مجردم
    سایتایی که پیدا کردم اینان
    masnoishop.blogspot.com/fleshhight.blogspot.com/m4sn0ee.blogspot.com/irsexshop.blogspot.com/vay3x.blogspot.com/ariashop-firstshop.blogspot.com.

  28. faride می‌گه:

    manam mikhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam kir masnuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  29. milad می‌گه:

    اگه آدرس خرید کس مصنوعی رو دارید برام ایمیل کنید

  30. milad می‌گه:

    من کس مصنوعی میخوام آدرس سایتو برام بزارین ممنون

  31. sam می‌گه:

    از کجا بخریم ؟ یه سایت رو معرفی کنین لطفا
    جواب رو به ایمیلم بفرستین لطفا

  32. mamad می‌گه:

    واقعا که…..!!!!!!!
    اینهمه کوسو کونو کیر ریخته….ببین چطور دارن واس کوس کونو کیر مصنویی تلاش میکنن

  33. reza می‌گه:

    بابا ادرسهاتونو بدید تا طبیعی کار کنیم جرا مصنوعی

  34. hamed می‌گه:

    منم می خوا باید از کجا بگیرم

  35. hhadi402@yahoo.com می‌گه:

    من کس مصنوعی میخوام

    hhadi402@yahoo.com

  36. shamed می‌گه:

    از کجا بخرمsaeeds48@yahoo.com

  37. rashin می‌گه:

    من کیر مصنوعی می خوام

  38. amin می‌گه:

    من 19سالمه متاهلم یه کس مصنوعی میخوام باید چکار کنم؟
    ای ایمیلم.amin0434@yahoo.com

  39. کلیه محصوتات و عکس و قیمت و اینکه چطور میتونم خریداری کنم 09378990100 می‌گه:

    لطفا از نحوه خرید مرا اگاه کنید

  40. سلام
    کیر مصنوعی میخوام

    • یه پسر کیر ناز می‌گه:

      خب دیوونه این همه کیر ناز گوشتی بزرگ کوچک متوسط برا چی مصنوعی

  41. حمید می‌گه:

    آخه عالی جناب شماره ای چیزی بزارید اینجا ازتون خرید کنیم من خریدار تعداد زیادی از این محصول هستم لطفا هرچه سریعتر با من تماس بگیرید 09357572889 حمید

  42. ebi می‌گه:

    سلام.بفرست به اییمیلم.esmalamo.sosankhanom@yahoo.com
    mer30

  43. neda-USA می‌گه:

    خ باحالین همتون از اول تا اخر صفحه رو که می خونی مثه قحطی زده ها دنبال این چیزا می گردین واقعا جالبه.فقط ی سوال چرا طبیعی نمی زنین می شه بهم بگین یعنی اینقد همه پاک و معصوم شدن !!!!!!

  44. ali می‌گه:

    منم میخوام اگر کسی فروشندست این ایمیل من به منم خبر بدین بابا لازمه چرا نباید قانونی بفروشن ؟ ali_noghre@yahoo.com

  45. امیر می‌گه:

    من کس مصنوعی میخوام کسی فروشنده هست به ایمیل من پیغام بده
    amirmohamd92@gmail.com

  46. hami می‌گه:

    من یه کیر حدود 20 سانتی تقریبا کلفت و بسیار خوش فرم دارم هر که خواست بگه عکسش را هم براش میفرستم

  47. نادر می‌گه:

    خريدارمحصولات هستم

پاسخی بگذارید

تجاوز سربازان آمریکایی به زنان عراقی
عکس لخت گلشیفته فراهانی

کلیک نمایید تا این وب‌گاه را دنبال کرده و آگاه‌سازی‌هایی در مورد نوشته‌های تازه از راه ایمیل دریافت کنید.

به 130 مشترک دیگر بپیوندید

stats for wordpress
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 130 مشترک دیگر بپیوندید

