سینه پریسا ساوجی

ایرانیان درباره مجری سکسی تلویزیون من و تو ۱ چه فکری دارند؟

یادداشت‌های شخصی در تویی‌تر:

wrathofvahid: این پریسا ساوجی من و تو بره کانال مجاهدین هم من می‌شینم می‌بینم. حف شوهر داره وگرنه ویزا اینگیلیس که تو جیبمه.

ArianUndead: مثل اینکه در فیسبوک پیجی وجود داره به نام «سینه‌های پریسا ساوجی»

GoLINKIN: در نتیجهٔ سرچ «سینه‌های پریسا ساوجی مجری من و تو» کیره خرم نصیبمون نشد

mame_parast: ملت رسما خرابِ این پریسا ساوجی هستن

حالا چی شد که پریسا ساوجی مجری من و تو ۱ مورد توجه  قرار گرفت؟ باورتون نمی‌شه یک نفر با جستجوی این جمله «من عکس سکس پریسا ساوجی می‌خوام» وارد مجله ما شده!

ما هرگز تصاویر خصوصی یا سکس کسی را منتشر نمی‌کند اما عکس‌های زیبا از این مجری موفق را می‌توانید ببینید. شهرت پریسا ساوجی پستان‌ها  و لباس‌های سکسی او است

http://felons.files.wordpress.com/2013/01/parisa-savoji-sexy-nude-naked-16.jpg?w=609

سینه پریسا ساوجی

 

Tagged with: ,
نوشته شده در Uncategorized
6 comments on “سینه پریسا ساوجی
  1. پگاه می‌گه:

    واسه خوردن خوبه

  2. امیر می‌گه:

    واسه لا پایی خوبه

  3. نیما می‌گه:

    هر کی گایید خوب چیزی گایید من باشم هر روز میکنمش . صبح ظهر شب

  4. ارمین می‌گه:

    ماکه توخواب همچین چیزی ببینیم…

  5. alireza می‌گه:

    پسر من عاشقشم باور كنيد قبل ازاين كه شما عكسشو بذاريد من كلي سرچ كردم عكساشو گرفتم عجب سينه يا بدن نازي داره محشره خدايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

  6. omid379 می‌گه:

    یکم به شوهر بیچارش فکر کنین .چه حالی میشه وقتی این چرت و پرتارو میخونه.من به عنوان هنرمند خوشگل و موفق کشورم دوستش دارم

پاسخی بگذارید

تجاوز سربازان آمریکایی به زنان عراقی
عکس لخت گلشیفته فراهانی

کلیک نمایید تا این وب‌گاه را دنبال کرده و آگاه‌سازی‌هایی در مورد نوشته‌های تازه از راه ایمیل دریافت کنید.

به 116 مشترک دیگر بپیوندید

stats for wordpress
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 116 مشترک دیگر بپیوندید

